A Rossmann és a Pampers közös jótékonysági kampányában 2024. február 12. és március 10. között minden megvásárolt Pampers pelenkacsomag után egy darab pelenkát ajánlott fel a márka a legszegényebb településeken élő kisbabák számára. Az kampány végén 44797 darab pelenka gyűlt össze.
A Máltai Szeretetszolgálat és a Pampers márka is azt vallja, minden gyermeknek jár a biztonságos környezet és az odafigyelő gondoskodás, ezért a kampányban összegyűlt adományt a legszegényebb településeken élő kisbabák támogatására ajánlották fel. A pelenkákat elsősorban a Máltai Szeretetszolgálat falvakban és kistelepüléseken működő szociális és közösségi központjaiban, a Jelenlét Pontokon, valamint a családok átmeneti otthonaiban használják fel, ahol a rászoruló kisgyermekes családok minden nap megfordulnak.
Az adományt jelképesen Zalakomáron, a Jelenlét Ponton adták át a Pampers márka képviselői, akik az egész napot a közösségi házban töltötték, megismerkedtek a máltai Jelenlét Programmal, valamint a településen folyó munkával. A Jelenlét Pontok a legszegényebb településeken működő felzárkózást segítő programok központja, ahova a kisgyermekes anyák, a fiatalok és a családok egyaránt egész nap betérhetnek. A házban többek kűözött van mindenki számára használható mosoda, közös konyha helyiség, ahol szükség esetén főzhetnek, a szociális munkatársak segítik a családok ügyintézését, a gyerekeket számos foglalkozás, program és akár korrepetálás várja, a három év alatti gyermekek édesanyjukkal mozgásfejlesztésre járnak. Az adományba kapott pelenkák a házban azt szolgálják, hogy a Jelenlét Pontra érkező anyukák és gyermekek otthonosan és biztonságos környezetben érezzék magukat.
Az akció a Széchenyi Terv Plusz program keretében, az Európai Unió támogatásával valósult meg.